Pénzügyi és irodai adminisztrátor
2022-06-29 17:13:15
Hirdetés adatai
- Feladó: Bodóné Monori Anikó
- Feladva: 2022-06-29
- Lejár: 2022-09-27
Leírás
Északi Agrárszakképzési Centrum pályázatot hirdet
pénzügyi és irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a munkája során hozzá eljutó, az Ágazati Képzőközpont Kft. (továbbiakban: társaság) működésével (belső és külső partnerek) kapcsolatos adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, továbbítása, nyilvántartása és iktatása;
• a társaság külső és belső kommunikációjával összefüggő meghatározott kapcsolattartási feladatok ellátása;
• iktató rendszer megismerése és alkalmazása;
• a társaság belső és külső kommunikációjával összefüggő adminisztratív ügyintézési és ügyviteli feladatok ellátása;
• számítógépes adatbeviteli feladatok végzése;
• írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
• beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
• írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok technikai előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
• jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
• iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
• határidők nyomonkövetése, betartása;
• korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
• ügyfélmegkeresések továbbítása;
• házi pénztár működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
• folyamatos tájékoztatás a személyügyi vezetője irányába.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• büntetlen előélet és cselekvőképesség.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
pénzügyi és irodai adminisztrátor munkakör betöltésére.
A jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű, három hónap próbaidővel
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidős munkaszerződés
A munkavégzés helye:
Északi Agrárszakképzési Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, 4400 Nyíregyháza, Semmelweis utca 15.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a munkája során hozzá eljutó, az Ágazati Képzőközpont Kft. (továbbiakban: társaság) működésével (belső és külső partnerek) kapcsolatos adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, továbbítása, nyilvántartása és iktatása;
• a társaság külső és belső kommunikációjával összefüggő meghatározott kapcsolattartási feladatok ellátása;
• iktató rendszer megismerése és alkalmazása;
• a társaság belső és külső kommunikációjával összefüggő adminisztratív ügyintézési és ügyviteli feladatok ellátása;
• számítógépes adatbeviteli feladatok végzése;
• írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
• beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
• írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok technikai előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
• jegyzőkönyvek készítése – szakmai irányítással;
• iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
• határidők nyomonkövetése, betartása;
• korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
• ügyfélmegkeresések továbbítása;
• házi pénztár működtetésével kapcsolatos feladatok ellátása;
• folyamatos tájékoztatás a személyügyi vezetője irányába.
A munkakör betöltésének feltételei:
• magyar állampolgár
• pénzügyi és számviteli szakképesítés és/vagy mérlegképes könyvelői képesítés
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• büntetlen előélet és cselekvőképesség.
A munkakör betöltéséhez szükséges kompetenciák:
• önálló, gyors, precíz munkavégzés
• kiváló együttműködési, kommunikációs képesség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• költségvetési szervnél szerzett igazolható szakmai tapasztalat
• adminisztratív területen szerzett 1-3 év munkatapasztalat
• Poseidon iktatórendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• fényképes szakmai önéletrajz, fizetési igény megjelölésével
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a pályázati folyamatban résztvevők által a pályázó személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez és továbbításához.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje:
2022.07.31.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elektronikus úton a munkaugy@easzc.hu e-mail címre
• Személyesen H-Cs 7.30 – 16.00 óra között: Északi Agrárszakképzési Centrum, 4400. Nyíregyháza, Semmelweis u. 15.
• További információ: Róka Zsolt: +36704086765
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázati meghallgatásra történő behívás előzetes kiválasztás szerint történik.
Cím
Régió: Szabolcs-Szatmár-Bereg
Település: Nyíregyháza
Cím: Semmelweis utca 15.
Irányítószám: 4400
Részletek
- Munkavégzés helyének típusa: Helyhez kötött
- Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
- Minimálisan elvárt végzettség: Középiskola
- Minimálisan elvárt tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
- Fizetés: Fizetési igényt várunk
- Típus: Adminisztráció, irodai munka
- Elvárt nyelvismeret: Nem igényel nyelvtudást
Bodóné Monori Anikó
Üzenet küldése
Kiemelt hirdetések
HelyiVilága Magazin ajánló
Lángos
Receptek, Főétel receptek
Kőfejek
Helyi történetek, Helyi történetek
Kutyák
Cukiságok, Állati cukiságok
Vár története
Helyi történetek, Helyi történetek
Turmix
Egészség, Megelőzés
Hattyúk a Dunán
Cukiságok, Állati cukiságok
Nimfapapagáj
Cukiságok, Állati cukiságok
Sötétkapu
Helyi történetek, Helyi történetek
Cukiság
Cukiságok, Állati cukiságok
Helyi látnivalók
Helyi Programok / események
További helyi programok / események »
Helyi szolgáltatók